TaK kENaL MaKA Tak CinTa..
DaH KeNaL BeLum Tentu BerCinTa..
JanGan TanGiSi PemerGiAn Yang BeLum PasTi KiTa PunYa..

KesiNamBUnGan HiDup InI BagAi TiAdA peNgHuJunGnYa..

Wednesday, April 27, 2011

PesTA BuKu..

Ini la kali pertama aku dapat pergi ke pesta buku. Sebelum-sebelum ni takda kesempatan untuk pergi disebabkan merantau mencari ilmu di negeri orang.hehe.. Dalam hati ni memang excited la dapat pergi sebab memang saat ni aku nantikan. Jam 12 tengahari baru la aku sampai di PWTC. Tujuan utama aku nak cari booth KARANGKRAF sebab aku tahu apa yang aku nak mesti ada kat situ. Elok je aku jalan dengan member aku tetiba member aku bersuara "kita cari mesin ATM dulu ya sebab tak sempat nak keluarkan duit pagi tadi la" aku pun jenis tak kisah "ok jom tahu ke kat mana ada?" member aku berkata "dekat THE MALL" . Aku pun terus keluar pergi ke THE MALL dan terus lunch kat CHICKEN HUT. 
Lepas lunch barulah aku teruskan misi yang tergendala tadi iaitu mencari booth KARANGKRAF. Akhirnya jumpa juga. dalam hati ni dah excited sangat terus aku pergi ke rak novel terbaru bulan MEI. Dalam hati alangkah sukanya sebab novel terbaru bulan MEI dari hasil penulis kegemaran aku iaitu ANIS AYUNI. Dah lama aku tunggu novel terbaru darinya. tajuk novel ni CINTA YANG KURASA. dengan cover buku yang berwarna kegemaran aku warna puprle dan designnya yang agak simple memang menambat hati la katakan..Itu belum baca lagi tu. Kompom menyentuh jiwa hehe. 
                                 novel ini tak sempat lagi untuk di baca..


Di booth KARANGKRAf saja aku dah rembat(bayar ok) 4 buah novel tapi 2 novel member baik aku punya. dia kirim. Dan novel lagi 1 aku beli novel hasil penulisan SITI ROSMIZAH. Ini pun salah seorang penulis kegemaran aku sejak aku mula membaca novel ANDAI ITU TAKDIRNYA. Novel yang kedua hasil penulisan beliau ialah CINTA KAU DAN AKU dan yang paling bestnya aku dapat berjumpa dengan SITI ROSMIZAH siap bergambar lagi.hehe..suka sangat-sangat dan tak lupa aku sempat mencapai membeli senaskah AL-QURAN covernya warna purple. 
suka sangat-sangat novel..cerita yang sangat menarik..


                                  saya suka bab ni..suka sangat-sangat


                                   senaskhah AL_QURAN yang sempat dibeli..


Dah habis 1 PWTC aku tawaf dah tiba masanya untuk pulang ke tempat asal kerana esoknya hari bekerja ya bukan hari cuti.hehe.. Kalau lebih sehari  di PESTA BUKU pun aku sanggup. Walaupun agak penat tapi berbaloi-baloi aku rasa. Puas dan Seronok. :)
                        me wif penulis SITI ROSMIZAH.. penulis yang terbaikkkk!!!!!

No comments:

Post a Comment