TaK kENaL MaKA Tak CinTa..
DaH KeNaL BeLum Tentu BerCinTa..
JanGan TanGiSi PemerGiAn Yang BeLum PasTi KiTa PunYa..

KesiNamBUnGan HiDup InI BagAi TiAdA peNgHuJunGnYa..

Friday, April 15, 2011

1001 PeRsOaLaN ....

Kenapa awak buat saya macam ni? 
Kenapa awak lupakan saya dalam sekelip mata? 
Kenapa awak tinggalkan saya? 
Kenapa awak boleh melepaskan saya macam tu saja? 
Kenapa awak dah tak suka kan saya? 
Awak dah tak cintakan saya ke? 
Mana janji-janji manis awak? 
Awak dah tak perlukan saya ke?  
Kenapa awak banyak berahsia dengan saya?
 Siapa saya di hati awak? 
Kenapa awak cepat berubah?
 Siapa saya di mata awak? 
Kenapa awak menjauhkan diri dari saya? 
Awak da tak nak jumpa saya ke? 
Jahat sangat ke diri saya di mata awak?  
awak tak sayang saya? 
awak da lupakan segala kenangan manis kita ke n bla..bla…. 

Macam-macam persoalan yang timbul bila sesuatu hubungan tu menjadi hambar. Bila saat-saat manis tak timbul pula persoalan-persoalan macam tu tapi bila dah nak berakhir terungkap segala persoalan yang negative. Sapa yang nak jawab persoalan semua ini? Takde sape kan.. jangan Nampak manis sahaja sedangkan pahit  akan ada bila-bila masa sahaja. 

TAK KENAL MAKA TAK CINTA..

No comments:

Post a Comment