TaK kENaL MaKA Tak CinTa..
DaH KeNaL BeLum Tentu BerCinTa..
JanGan TanGiSi PemerGiAn Yang BeLum PasTi KiTa PunYa..

KesiNamBUnGan HiDup InI BagAi TiAdA peNgHuJunGnYa..

Wednesday, April 13, 2011

SaYA BahAgiA BiLa DiA BaHAgIa..

saya sangat bahagia walaupun awak dah melupakan saya...
kenapa?? 
kerana saya tahu awak tak boleh melupakan kisah kita dulu..
mungkin dengan melupakan saya awak lebih baik
tapi????
saya akui untuk melupakan awak adalah sesuatu yang sangat sukar..
jadii??
saya akan bawa diri jauh dari semua ini untuk melupakan
semua kenangan bersama awak...
maafkan saya kalau saya tidak dapat menerima awak nanti
walaupun...
saya cintakan awak
sebab...
saya tak nak awak derita...
andainya awak ikhlas menerima saya
insyallah
saya akan menerima awak


4 comments:

  1. kite nak copy ayat ni leh awak :p

    ReplyDelete
  2. amik la awk..memang sy taip ni tuk awk copy..hahaha :p ... xmo tacing2 arr... hehehe

    ReplyDelete
  3. pergh terr~ now i see the 'sentimental side' of rodiah hassan...=D

    ReplyDelete
  4. hahaha..ayt xleh blah yek..perli ye derr

    ReplyDelete