TaK kENaL MaKA Tak CinTa..
DaH KeNaL BeLum Tentu BerCinTa..
JanGan TanGiSi PemerGiAn Yang BeLum PasTi KiTa PunYa..

KesiNamBUnGan HiDup InI BagAi TiAdA peNgHuJunGnYa..

Wednesday, April 20, 2011

HaPpY BiRtHDaY AwAk

20 APRIL ..  
Tarikh ni mengigatkan aku pada seseorang. Tarikh hari lahir si dia. Takde apa yang dapat aku berikan cuma ucapan selamat hari lahir. Aku harap si dia tak terasa dengan aku. Hadiah pun tak sempat aku nak beri. Sory ya awak. Kalau sempat saya poskan nanti ya. Kedudukan kita yang agak jauh ni susah la untuk saya celebrate birthday  awak tapi mesti ada orang yang akan celebrate birthday awak. Orang tu lagi bermakna dari saya. Saya faham itu tapi saya bahagia bila tengok awak bahagia walaupun awak ada mengatakan yang saya tak tahu awak bahagia ke tak. Saya sentiasa menggangapkan awak bahagia . 

SELAMAT HARI LAHIR AWAK. SEMOGA PANJANG UMUR DAN DI MURAHKAN REZEKI. SAYA SENTIASA MENDOAKAN KEBAHAGIAAN AWAK BERSAMA SI DIA. SEMOGA SIHAT-SIHAT SELALU DAN SAYA HARAP APA YANG AWAK IMPIKAN AKAN TERCAPAI.   INSYALLAH. 

saya wakilkan UPIN IPIN nyanyikan untuk awak ya.Hope awak suka :)

No comments:

Post a Comment