TaK kENaL MaKA Tak CinTa..
DaH KeNaL BeLum Tentu BerCinTa..
JanGan TanGiSi PemerGiAn Yang BeLum PasTi KiTa PunYa..

KesiNamBUnGan HiDup InI BagAi TiAdA peNgHuJunGnYa..

Friday, December 30, 2011

Gayat SeMacam...

Emmm ketidakpuasan hati betul la.. ada jek yang tak kena. Maybe bukan ni masanya yang sesuai..huhuhu dah lepas pun kejadian ni.

Situasi : dalam wayang
Masa   : tengahari kot
Movie  : suatu malam kubur berasap

Nak dijadikan cerita masa tengok movie ni, aku n mr R amik seat tepi sekali sebab tu jek seat yang ada. Elok jek kitorang duduk terdengar bunyi-bunyi bising belakang kitorang dengan ala-ala gedik. Ada la sorang minah ni tak abis-abis wat haruk kat belakang aku. Cakap tu kalau slow takpe la. Ni siap kua lagi loghat utaranya. Ayat yang aku ingat “ni boleh update kat status FB ni” pastu membe dia lagi sorang cakap “haa kang boypren aku baca mampus.mesti dia cakap aku hantar ang jauh-jauh suruh blaja bukan pergi tengok wayang” terus membe-membe diorang gelak. Nampak sangat la kan budak-budak lagi.
Yang aku tak bley blah, sebelum start wayang mesti lampu terbuka kan bagi mudah orang lain nak masuk cari seat. Yang minah utara ni tak abis-abis tanya kat membe dia yang sorang ni “pasai pa depa tak tutup lampu lagi ni” pastu membe dia cakap “movie da start baru la tutup lampu tu” haa Nampak sangat tak pernah masuk wayang kan. Patut la haruk semacam. Tetiba Mr R sebelah aku bisik “ budak kampung kalau tak pernah masuk wayang camtu la,gayat semacam” hahaha terus gelak aku macam tak caya Mr R cakap camtu sebab Mr R ni nak kutuk orang lain susah sikit maybe dah panas hati sangat la tu. Before movie start ada la iklan-iklan movie yang akan datang. Masa tu kluar iklan cerita papa I love u,kluar part si mia. Terus minah-minah belakang aku jerit “miaaaaaaaaa…..” perghhh ko ingat ni tengok kat rumah ke?? Paneh jek tlinga ni..
Hope lepas ni takde la aku jumpa lagi minah camni. Hilang mood nak tengok cerita. Huh!!!!!!! 


2 comments:

  1. kesian minah 2 mybe kt kg die xde panggung wayang 2 pasal excited terlebih hehe...

    ReplyDelete
  2. tu la psl.. haduiii.. bising gler...

    ReplyDelete