TaK kENaL MaKA Tak CinTa..
DaH KeNaL BeLum Tentu BerCinTa..
JanGan TanGiSi PemerGiAn Yang BeLum PasTi KiTa PunYa..

KesiNamBUnGan HiDup InI BagAi TiAdA peNgHuJunGnYa..

Tuesday, January 3, 2012

EpY NeW YeaR...

Entry baru di tahun baru. Selamat Tahun Baru.. hehe sory dear lambat wish.
So tiap-tiap tahun mesti azam yang sama, tak pernah nak berubah pun.
Kalau berubah tu pun sikit-sikit la.. tak lari mana pun..huhuhu
Azam aku nak kurus.hehe..tu yang utama la.
Tapikan  tak kurus-kurus still nak mengembang jek..huahuahuaha..

Tahun baru kali ni tepat kul 12 aku dah countdown dalam mimpi jek sebab dah penat sangat keluar dating dengan Mr R pada siangnya. Yang Mr R tak habis-habis nyesal keluar minum dengan gengnya sebab terkandas dalam jem. Hahaha tu la orang dah cakap jangan keluar..degil..haamikkkkk…

Baguskan saya tahun ni sambut tahun baru kat teratak ayahanda n bonda jek. Yela dah dapat title Tunangan orang tu yang sambut kat rumah jek.hehe..
Malam tahun aku dapat meseg yang sangat best dari Mr R.
“selamat tahun baru buat tunang ku tersayang” 
Wah..sejak-sejak ni Mr R agak romantik la..suka sangat-sangat.
Malangnye meseg tu aku dah terpadam sebab nak nak padam meseg yang lama-lama,tetiba leh tak perasan terthick skali meseg ni..emmm sedeyyyy!!!!!!!

SELAMAT TAHUN BARU… SEMOGA TAHUN NI LEBIH BERMAKNA UNTUK KITA SEMUA.
Peeaacceeeee yoowwww!!!!!!!



No comments:

Post a Comment