TaK kENaL MaKA Tak CinTa..
DaH KeNaL BeLum Tentu BerCinTa..
JanGan TanGiSi PemerGiAn Yang BeLum PasTi KiTa PunYa..

KesiNamBUnGan HiDup InI BagAi TiAdA peNgHuJunGnYa..

Tuesday, April 3, 2012

WeDdiNg = KaWeN

          Setiap hari bangun tido pergi kerja mesti memikirkan hal nak kawen.Hari-hari pikirkan planning tuk majlis sedangkan majlis berlangsung 2 hari jek tapi nak plannye berbulan huhuhu.. Sejak-sejak ni aku suka tengok blog photogrape yang amik picture wedding. Semuanya cantik-cantik.. jadi excited lak bila melayan picture-picture ni. Tak sabar pulak nak pre-wedding n outdoor wif my photogrape hehe.. Ada juga search survey2 tema untuk pre- wedding tapi tak tahu nak buat tema ape..macam-macam idea yang dapat. Pening jugak nak memikirkannya walaupun lambat lagi masa yang akan tiba.
         Ok aku nak suggest kan blog yang terbaik yang aku pernah jumpa. Empunya blog ni seorang photogrape tapi dalam blog nye bukan semata-mata picture wedding tapi ada jugak story yang menarik. Kisah dulu-dulu zaman budak kecik.Seronok membacanya. Lagi satu story yang asalnya aku memang tak tahu tapi dari blog ni aku boleh tahu cerita sebenarnya kisah tentang syria.kalau nak tahu blog ape klik di sini .... 

No comments:

Post a Comment