TaK kENaL MaKA Tak CinTa..
DaH KeNaL BeLum Tentu BerCinTa..
JanGan TanGiSi PemerGiAn Yang BeLum PasTi KiTa PunYa..

KesiNamBUnGan HiDup InI BagAi TiAdA peNgHuJunGnYa..

Thursday, April 19, 2012

Ex BoYFrienD MenJaDi BFF= BesT FrieNd FoReVer

         Boleh ke EX BF menjadi BFF? Boleh caya ke EX BF ni? Selalunya EX BF ni ada muslihat tersendiri..huahuahua macam drama lak.. Yang tak leh blah siap nak lepak sama bukan dengan aku jek tapi ngan En Tunang skali. Bahaya gak ni nanti cite yang lama-lama mesti akan terbuka balik. Cukup la hanya sekadar kawan kot. Tak boleh guna istilah BFF ni kebarangkalian mesti timbul masalah. Aku banyak gak minta pendapat dari teman yang rapat, ramai yang memberi jawapan yang negatif. Satu pun takde bagi jawapan yang positif. So da besarkan pandai-pandai lah pikir sendiri.hehe.. Aku pernah terbaca status membe aku " saat SAHABAT menjadi KEKASIH, itu KETULUSAN.. saat BEKAS KEKASIH menjadi SAHABAT, itu KEDEWASAAN.." Emm ade betul jugak ayat ni.. tapi terpulang la pada hati masing-masing. Niat berkawan tu biarlah ikhlas. Berdosa kalau meruntuhkan satu perhubungan yang akan mendirikan MASJID. 

p/s : kepada yang berkenaan kalau anda membaca entry ni, saya minta maaf banyak2. ni sekadar luahan hati saya. Berkawan biar beribu berkasih biar satu. walaupun anda ikhlas melepaskan saya pada suatu ketika awak tetap menjadi kawan saya dan saya akan sentiasa ingat pesanan anda.  

1 comment:

  1. od leb u .sori 4 everything kiki..nak copy paste ayat itu ye

    ReplyDelete