TaK kENaL MaKA Tak CinTa..
DaH KeNaL BeLum Tentu BerCinTa..
JanGan TanGiSi PemerGiAn Yang BeLum PasTi KiTa PunYa..

KesiNamBUnGan HiDup InI BagAi TiAdA peNgHuJunGnYa..

Sunday, July 3, 2011

R.I.N.D.U

Sejak dua,tiga hari ni saya asyik ingat pada awak saja. Saya rasa macam awak dekat dengan saya, lama dah kita tak contact kan. Awak dah lupakan saya ke?
Genap sebulan rasanya kita dah tak contact tapi ingatan saya pada awak still ada. Tak pernah luput pun dari ingatan saya. Di sinilah tempat luahan saya. Saya tak tahu nak luahkan pada siapa. Saya rindukan awak tapi bila saya ingat balik apa yang awak dah buat pada saya tetiba perasaan rindu semakin berkurangan.
Saya cuba kuatkan hati dan jiwa saya untuk melupakan awak tapi tetap tak boleh. Saya tak tahu kenapa. Bila saya teringatkan awak mesti saya teringat dengan kata-kata awak. Sampai sekarang ke awak masih pegang kata-kata tu yang awak sayang saya dunia dan akhirat?
Saya selalu mengharapkan awak sentiasa dalam keadaan sihat walaufiat dan sentiasa mengingatkan saya. Saya terlalu rindukan awak.

3 comments:

  1. rindu saper plak?heheheheh...teringat kisah dolu2... "sayang takkan tinggalkan abang..." :)

    ReplyDelete
  2. xiao wei: nape like??? merasai prasaan yg same ke??huhuh
    sedang mencari : rindu pada seseorg..mst pernh mengalami kan..hehe

    ReplyDelete