TaK kENaL MaKA Tak CinTa..
DaH KeNaL BeLum Tentu BerCinTa..
JanGan TanGiSi PemerGiAn Yang BeLum PasTi KiTa PunYa..

KesiNamBUnGan HiDup InI BagAi TiAdA peNgHuJunGnYa..

Monday, July 18, 2011

NuR KaSiH ????


Kisah Adam , Nur Aminah dan Aidil
Baru kali ni aku berkesempatan tengok cerita Nur Kasih. Tu pun aku tengok download di www.malaymoviesfull.com Banyak gak komen yang aku terima dari kawan-kawan. Sepupu dan makcik aku semuanya cakap masa drama lagi best dari movie. Aku pun pelik jugalah kan takkan movie tak best langsung. So setelah habis tonton movie nur kasih ni aku rasa not bad jugalah movie ni. Ada jugak jalan cerita yang menarik dan lokasi penggambaran pun agak cantik. 

Jalan cerita movie ni agak mudah untuk aku memahami. Starting saja da mula babak sedih. Bagi aku movie ni memang best. Penghujung cerita pun boleh membuat aku mengalirkan air mata. Suci n teguh cinta antara Adam dan Nur Aminah. Aidil pula sentiasa memegang pada janji yang akan setia berada di sebelah Nur Aminah walau apa jua keadaan sekali pun. So sweet!!! Agak-agak bila aku dah kahwin cinta aku dan suami akan macam tu jugak tak??? Tetttttt!!!!! Hehe.. takdir dan masa akan menjawab persoalan tu.

No comments:

Post a Comment